2015年1月17日 星期六

20150117 楊愛瑾爆響口 默認Kary今年結婚

當事人Kary都未認婚訊,作為好姊妹嘅Miki(左)已經幫佢默認咗。





【on.cc東網專訊】 藝人楊愛瑾(Miki)身穿藍色露肩連身短裙出席新春活動揭幕儀式。受訪時談到有報道指好姊妹吳雨霏(Kary)將於八月結婚,口密的Miki多次問:「佢親口證實咗未?」之後記者多番追問,她終於開腔:「恭喜佢,戥佢開心!。我哋幾個女仔之前都有傾,嗰陣Kary未有真命天子,雖然表面上佢可能未有適合人選,但一有嘅話可能係最快結婚嗰個。(搶你閘?)戥佢開心,年頭就聽到咁多開心消息。(你哋咁好姊妹冇理由唔知呢個消息?)其實我唔知佢證實咗未,都係今朝睇新聞先知。佢事情等佢自己宣布,都期待係真定假,我都有send message畀佢。(覆咗你未?)呢個留返少少空間畀我哋啦,等佢自己講。(結婚會做佢姊妹?)當然想啦,希望佢結婚會邀請我。」
至於問到何時到她結婚?Miki則笑言:「等埋一齊結都幾開心,我哋細個食飯有傾過話第時夾埋一齊結婚生BB,不過呢啲都唔係我哋控制到,同埋都係講笑。(同埋Stephy一齊結?)最好,等埋唔該。」問到自己想在哪裏結婚?她表示:「冇諗過,太長遠嘅事,如果依家諗定但到時唔係呢回事嘅話好慘架。」而Miki亦透露最近很忙:「好多工作計劃,雖然好多嘢唔排除會突發,但都以工作為先。(忙乜?)拍戲同金融嗰方面,又要見屋企人。」問到是否亦要忙拍拖?她就無奈苦笑:「當然要拍拖嘅。」


Miki話之前有傾過成班姊妹要一齊結婚生仔。

咁Miki你都要快喇!



Cookies九餅,Miki(左起)、Stephy、Kary、Angela一向最friend。(資料圖片)










沒有留言:

張貼留言